27 Ağustos 2008 Çarşamba

Girls and Video Games


GameGirl.com bir oyun sitesi. Kısa bir süre önce bir yerde görüp dolaşmaya başlamıştım, kendimi siteye iyice kaptırmış buldum. Diğer siteleri de kapamıştım. Şimdi nerde gördüğümü de hatırlamıyorum. Neyse mühim olan bu değil zaten.

GameGirl.com, işleyiş olarak diğer oyun sitelerinden farklı değil aslında ama olayı biraz farklı. Oyun dünyası konusunda gerçekten güncel kalan ve yazarlarının genelde hatunlardan oluştuğu bir oluşum. Böyle olunca da insan hiç okumayacağı şeyleri okuyor. Tavsiye ederim. İngilizce konusunda probleminiz yoksa ve oyunlara da meraklıysanız eminim kendinizden birşeyler bulacaksınız.

Girls and Video Games: What More Do You Need?

2 yorum:

Adsız dedi ki...

gamegirl sitesi güzelmiş de sağ taraftaki yeni çağlar yıldız's resmi çok güzel olmuş. bu senin simgen olsun, hiç değiştirme :)

Adsız dedi ki...

oy oy katılıyorum :D