23 Ağustos 2008 Cumartesi

Kobe Bryant


Benim için anlamı çok büyük bu koca adamın. 10 sene önce; basketbol izleyiciliğim, oyunculuğum, hastalığım, manyaklığım, herşeyim O'nunla başladı. 2 yıl önce herkesi farka yatırıp şampiyon olan okul takımımızda kaptandım. O'nun sayesindeydi. İnternet aleminde bu kadar aktifsem, O'nun sayesindedir. Hatta Türkçe bir Lakers sitesinin kurucularından biriysem, bu O'nun sayesindedir. Çünkü basketbola ve Lakers'a O'nun sayesinde ilgi duymaya başladım. İnternet ortamına da basketbol sevgim sayesinde ilgi duydum. Çünkü basketbol sporu adına ilk O'nu izlemiştim, şans eseri.

Lakers'la birlikte hayatımda ailemden sonra en mühim şey haline gelmişti. Yıllarca O'nunla yatıp O'nunla kalktım. İtiraf da etmek gerek, ki ilk zamanlar benim için takım kavramının da önündeydi. "Lakers yenilsin ama Kobe iyi oynasın" mantığı taşıyordum. Günümüzde "apaçilik" diyorlar buna. E çocuktuk o zamanlar. Ama takım sporlarında zaten çoğu taraftar, takımını ilk olarak 1 oyuncu için sever. Sonra takım kavramı oturmaya başlar..

Basketbol taraftarına neler yaşattığını sayarak bitiremeyiz. NBA taraftarına neler yaşattığını sayarak bitiremeyiz. Lakers taraftarına neler yaşattığını sayarak bitiremeyiz. Bana neler yaşattığını sayarak bitiremeyiz. Hatta basketbolla dahi ilgisi olmayan aileme bile... Ya da gece 4'te gözünü açıp, izlediğim maça ortak olan babama... Sabah uyanıp da "n'oldu Lakırs maçı?" diyen anneme... "Abi bence Kobe'nin karısı çok güzel he" diyen kız kardeşime...

23 Ağustos 2008

Bugün 30 oldu esasoğlan. 30 tane 1 yıl. 10957 gün. "Vay amına koyim be!" diyesi geliyor insanın afedersiniz. Hayatımda hiçbir sporcunun gelişimini bu kadar yakından ve canlı canlı takip etmemiştim. 19 yaşlarında sadece uçup kaçıp smaç vuran, açık alanda seyirciyi coşturan bir adamdı sadece. Ne bir şutörlüğü, ne de oyun zekası boy gösteriyordu. Ama öyle bir içgüdü ve saklı olan basketbol yeteneği vardı ki içinde, şimdi 7 milyarlık dünyada bu topu en iyi oynayan adam olarak kabul görülmüş durumda.

Çok büyüksün Kobe, çok. İyi ki doğdun. İyi ki baban annenle o an seks yapmış. Çok iyi yapmış. Sikine sağlık. Taşşaklarına sağlık.

9 yorum:

Adsız dedi ki...

döktürmüşsün kardeşim. helal olsun. süper.

organic soap dedi ki...

değildim ben sana mail
sen ettin aklımı zail
beni ta'n eyleyen gafil
seni görgeç utanmaz mı??

Kobe By Fuzuli

Adsız dedi ki...

valla bir kobe hayranı olarak beni de 6-7 yıl öncesine götürdün. eline sağlık.

Mustafa dedi ki...

büyüksün başkan :zen: süper yazı olmuş.

Adsız dedi ki...

lakerslı değilim ama kobe inanılmaz şeyler yaşattı lakers taraftarına. yaşadıkları şeyleri ben de yaşamak isterdim açıkçası. 62, 81, 12 üçlük, onlarca maç kazandıran basket, yüzlerce inanılmaz hareketler ve yine yüzlerce unutulmaz diğer performanslar. iyi ki doğdun kobe.

Adsız dedi ki...

:D:D son paragraf güzelmiş.

bir "iyiki doğdun" da benden gelsin o zaman

Adsız dedi ki...

acayip kutlamış oldu doğum gününü. hediyesi de bir cumhuriyet altını oldu :)

Adsız dedi ki...

güzel yazı sonunda berbat olmuş.ne gerek var o aptalca argo kelimeleri kullanmaya.olmamış diyor,10 üzerinden 4 veriyorum.

Adsız dedi ki...

blogun tarzlarından biri bu outsider. senin aptalca demen de olmamış ona bakarsan. üstelik çağlar kimseye bir laf söylememiş, sadece kendi tarzı doğrultusunda argo kelime kullanmış. ama sen onun yazdığı birşeye aptalca diyerek yazdığın eleştrinin değerini yok etmişsin. üstelik çağlar buna rağmen yorumunu silmemiş. silmez de zaten.