26 Ağustos 2008 Salı

Ceza Mahkemesi @ Kanal D


Sanırım hafta içi hergün programına dahil. Ben gece 3 gibi, tekrarlarına denk geldim iki kez üst üste. Değişik birşey olduğu için de izledim, ister istemez.

Olay şu, bir mahkeme ortamı kurmuşlar. Yargı karakterleri gerçekte de mesleklerini icra eden insanlar, diğer karakterlerse oyuncular. Gerçekte yaşanmış dava olaylarını canlandırıp, yayın yapıyorlar. İyi bir kurgu, Türkiye'de iş yapar.

Yalnız oyunculuklar çok kötü. O kadar yapmacık ve itici tepkiler veriliyor ki izlerken insan bir tuhaf oluyor. Bu sorunu aşarlarsa hiç fena değil bence.

http://www.dizimanya.com/ceza-mahkemesi-tanitim-izle

6 yorum:

Kaan Mert dedi ki...

Halen de devam eden Boşanmak İstemiyorum adlı bir programda bunun benzeri. Sanırım Stv'de yayınlanmakta o. İlginç bir yapım tabi ama oyunculuklar cidden berbar. izleyeceği varsa da İzleyesi de gelmiyor insanın.

Sheed dedi ki...

rtl'de jugendgericht vardı, bilmiyorum hala var mıdır da almanca geliştirir belki diye bi umutla izlerdik.. orda oyunculuklar hoş olurdu, inandırıcılığı sağlardı zaman zaman.. buna hiç denk gelmedim bilmiyorum, ama tutabilir türkiye'de bi ihtimal..

Adsız dedi ki...

aynen ben de geçen hafta gece denk geldim .şaşkınlık ve korku ifadeleri rezil derecede yapay

Enes dedi ki...

kaan arkadaş doğru söylüyor. konsept türkiye'de ilk stv tarafından kullanıldı.. tutmuş olacak ki tohumu bol oldu.. yakında 4-5 kanalda birden fırlar.

Adsız dedi ki...

bu gibi programlar halkı uyutmak için yapılıyo ona bakılırsa neden daha bilinçlendirici programlar yokta bu var gereksiz bir program eğitici doğru bir yayın bir iki televizyon hariçinde yok buda boş bir program

Adsız dedi ki...

Bir avukat olarak, programı izlerken çok sinirlendim.Hiç gerçek mahkeme ortamında bulunmamış görmemiş kimseler tarafından hazırlanmış,yapmacık oyuncular da bu saçmalığın tuzu biberi olmuş.Programdaki saçmalıklar burada sayamayacağım kadar fazla...