16 Ağustos 2008 Cumartesi

Vay ibneler!


2008 ÖSS Şampiyonları tercih bile yapmamışlar. Neden? Dersane reklamı yapmak için. Ev, otomobil, nakit para ve eğitim masraflarının dersaneler tarafından karşılandığı ve bunun şampiyon olduklarında, ilk birkaç gün televizyonda yaptıkları dersane reklamları karşılığında olduğu belirtilmiş.

Ticari yaklaşım. Bu herifler de iyi para götürdü, beyinlerini kullanarak. Eleştirmek çok mantıklı değil. Ev, araba, nakit para.. Büyük meblağlar dönmüş ortada. Eğitim masrafı için para da vermemişler. Sadece 1 yıllarını harcayarak deli para almışlar. Ben olsam ben de yapardım. Helal olsun.

4 yorum:

torres dedi ki...

seneye öylesine sınava girecem.

Unknown dedi ki...

hem soldaki hem de sağdaki benim okulumdan mezundu! ikisi de yurtdışında okuyor zaten dünyanın en iyi okullarında full bursulular

Goky

Mustafa dedi ki...

en sağdaki yalçın şeker abimize ne kadar benziyor ya :)

Adsız dedi ki...

madem onlara ibine diyosun ve sonrada diyosun ben olsam aynısını yapardım o zaman sende ibnesin...kendine niye ibine diyosunki sen delimisin..:)