13 Ağustos 2008 Çarşamba

Avrupa gecemiz #2

Galatasaray 2 - 2 Steaua Bucharest

Geçen seneki ilk Sion maçının kopyası gibiydi adeta. Yine oyun kalitesiyle pek alakası olmayan, biraz şanssızlık, biraz konsantre bozukluğu ile yenilen üst üste goller. O maçtan iki farkı vardı. Birincisi; malesef maç İstanbul'daydı. İkincisi ise; Bükreş, Sion'a göre kendini bilen ve iyi bir takımdı.

Sonra maçın büyük bölümünde, kontrolü eline aldı GS ama hazır olmadığı belliydi. Bükreş 4. resmi maçını oynarken, GS ilk maçını oynuyordu ve bu açıkça belli oldu. Özellikle son 15 dakika GS'ın tek kale oynamasını beklerken oyundan düştü, iyice koptu maçtan. Hakeme de değinmek gerek mutlaka. GS aleyhine çok fazla haksız düdük çaldı. Tempo kazanmasına izin vermedi maçın. Ayrıca biri çok net olmak üzere (hatta kırmızı kart), iki penaltıyı da çalamadı.

Lincoln istekliydi, ama yine vasattı. Arda iyiydi, ama tam hazır değildi. Topal ilginç şekilde çok kötüydü, anlayamadım. Servet bildiğimiz Servet. Emre'ler de her zamanki gibiydi. Balta her zamanki gibi standartını oynadı. Meira sonradan, yavaş yavaş ısındı. Hasan rezaletti. Aykut maçı kaybettiren adam oldu zaten. Nonda çok iyiydi. Sonradan girenlerin hiçbiri varlık gösteremedi.

Rövanş maçına kadar 2 resmi maç var. Biri Denizli ile 1. hafta lig maçı, diğeri Kayseri ile Süper Kupa maçı. O zamana kadar takım daha hazır olacaktır. Kewell dönecek, kanat organizasyonları çoğalacaktır. Linderoth dönecektir diye umut ediyorum. Bence bu takım Galatasaray'dan çok düşük kalitede. GS'ın tempoyu yükselttiği anlarda gördük bunu. 30-35 dakika kendi sahasından çıkamadı Bükreş bir ara. Şanssız goller yenmese bile 1 veya 2 farklı galibiyet rahat alırdı GS. Orada galibiyet alacağına inanıyorum ben.

* * *

Partizan 2 - 2 Fenerbahçe

Bu arada Fenerbahçe maçını izleyemedim bu maç dolayısıyla. GS maçı bittiğinde daha Fener maçının 55. dakikası falandı ama evde D-Smart olmadığından, geri kalan kısma da göz atamadım. Ama devre arasında yenilen golleri izledim. Partizan bir anlık saldırıyla çabuk iki gol buldu, korumaya çalıştı aptalca, koruyamadı. Fener de avantajı cebine koydu, evine kaçtı. Yalnız 2-0 iken yenilen gol geçerli olup 3-0 olsaydı Fener sıçardı ama neyse ki doğru bir kararla gol iptal oldu. Tahmin ettiğim üzere Fenerbahçe çok zorlanmadan geçecektir.

5 yorum:

organic soap dedi ki...

iki maçın da büyük kısımlarını seyrettim.volka ve aykut sağolsunlar şov yaptılar.gs kurtulacak bundan ama biz bu dengesize mahkumuz.
fb bok gibiydi.rakip defansın bir iki hatası ile iki gol atıp döndüler.güiza iyi geçirilmiş bize sanki.
gs ise daha şanssız olan taraftı.o lincoln'ün penaltı verilse,ya da nonda'nın boş kaleye kaçırdığı gol olsa ilk yarıda alırdı maçı bence.ama kesinlikle değinilmesi gereken bir şey var.oda skibbe'nin "hataları".elinde ayhan,barış,sabri varken üçünü de kesip,üç yere(sağbek-önlibero-sağaçık) çok kötü oyuncular koydu.

bi boku da doğru yapsalar ölecekler sanki şu teknik direktörler.

iki takım da turu geçer diyorum.

Adsız dedi ki...

ben de bir cimbomlu olarak fenerbahçe geçer, malesef galatasaray geçemez diyorum.

psikolojibu dedi ki...

o ofsayt nedeniyle sayılmayan 3. golü Gs tribünlerinden duymak da baya komikti..Hatta spiker seyirciden duyar duymaz Partizan 3Fenerbahçe 0 dedi =)

Adsız dedi ki...

galatasaray çok şanssızdı abi bu kadar olmaz yani. her top adamların kucağına düştü bir de hakem eklenince maç iyice sabote oldu yazık.

fener ise iyi toparlamış.son baktığımda 3-4 olacak gibiydi.

torres dedi ki...

kahvede izleyiverdik maçları,eheh bir ara gs-fb maçını izleme kavgası yaşanacaktı nerdeyse..