17 Ağustos 2008 Pazar

You Don't Mess with the Zohan (2008)


Hayvanice bir Adam Sandler hayranıyım. İzlemediğim filmi kalmadı. Şu ana kadar yaptığı her filmin de altına imzamı atarım. Hepsi bence gayet güzel filmler.

Son filmi You Don't Mess with the Zohan'ı izledim dün gece. Filmden önce birkaç olumsuz eleştri duymuştum film hakkında. Ama yine de Adam'dır, Sandler'dır, babadır, kraldır dedim heyecanla izledim. Öncelikle benim gibi iflah olmaz Adam Sandler hayranlarına şu öneriyi getireyim; Hüsrana uğramamak için, filmi diğer Sandler filmleri seviyesinde bir film bekler şekilde izlemeyin. Beklentilerinizi minimuma indirin kısacası.

Filmdeki konular sığ bir şekilde ele alınmış, diğer Sandler filmlerinden farklı olarak. Zaten aramızda kalsın ama, daha posterini gördüğümde vallahi tahmin etmiştim diğer Sandler filmlerinden farklı olacağını. Film birçok sinema izleyecisini tatmin edebililir, yani kötü bir film demek ayıp olur. İzlerken de sıkıldığımı söyleyemem hatta. Ama Sandler seyircisi ayarında iyi bir film değil. Kaba bir komedi sadece.

Yapılmış en kötü Sandler filmi. No contest. (Bu arada yeni top sakallı, bol saçlı stili de hiç olmamış. Biz Sandler'ı bıyıksız-sakalsız, 5 numara saçıyla sevdik)

Hiç yorum yok: