21 Ağustos 2008 Perşembe

Türkiye'de yeni trend...


...Patlamalar. Bir yerlere bomba koyulup da gerçekleştirilen patlamalar. İstanbul'dan, İzmir'e, Diyarbakır'a kadar her yere bulaşmış durumdalar. Tabii işin ayrıntısına girersek olay siyasi boyutlara girer, kısıtlı siyasi bilgimle boka sarabilirim. Ama işin bir de sadece görünen ve insanı kısmı var.

Bu sabah İzmir'de patlayan bomba mesela. Yemin ediyorum sabah 7 buçuk civarı bomba sesiyle fırladım yatağımdan. Eve 1-2 kilometre uzakta patlamasına rağmen acayip büyük bir gök gürültüsü gibi geldi. Açık olan pencereden sesler geliyordu "oha bomba mı patladı lan?" diye... Uyandım evde gezinmeye başladım. Evdekileri uyandırıp paylaşmayı falan düşündüm, sonra "siktir et" deyip uyudum.

Heheh sabah 10 gibi kalktım (bugün akşamcıyım) ve düşündü;. Sabah resmen yanıbaşımda patlayan bir bombadan 5 dakika sonra "boşver" deyip uyumuştum. Buna "alışmak" deyip geçmek mi lazım, yoksa farklı birşey mi bilemiyorum...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

allah belanızı versin bi zahmet

Adsız dedi ki...

o... çocukları