23 Ağustos 2008 Cumartesi

Toplama olimpiyat yazısı


Geride bıraktığımız günde, bizleri ilgilendiren çok sayıda hadise yaşandı olimpiyatlarda. Basketbol maçlarındaydı esas gözler. Tahmin edildiği gibi bitti iki maç da. İspanya - Litvanya maçı müthiş oldu ve İspanya kadro kalitesiyle bitirdi işi, ama ABD - Arjantin maçının ilk yarısını izleyemedim. 3. periyodun ortalarında zevkli bir maç izlerim umuduyla açıp 20'li farkları görünce sıkıntıya boğuldum yine. Artık tek umut altın madalya maçında izlenebilecek kıyasıya bir mücadele. Bir kere de ABD oyuncularının zor durumda kaldıklarını görelim be!


Elvan'ın 5000 metresini izleme fırsatı buldum. Dibaba yine tam bir Dibaba'ydı. Elvan'sa beklediğimden iyi koşup, son tur atağını olumlu yönde kullanabildi. Beklemiyordum Elvan'dan, korktum gerilere düşecek diye. Neyse. Çift gümüş, Allah bereket versin.


4x100 metre bayrak yarışı olayına hiç girmeyelim müsadenizle. Usain diyorum, bir de Bolt diyorum.. Bolt zaten bayrağı getirdi, Asafa'ya verip "al son 100 metreyi yürü bakalım" dedi. İnsan olmadığını son kez de teyid etmiş oldu. Sığ Bolt esprilerimi bir kenarı bırakırsam, zaten hem Bolt, hem Powell'ın birlikte koştuğu bir takımın karşısında durmak büyük sürpriz olurdu. ABD'lileri sıçırttılar.

Hiç yorum yok: