29 Ağustos 2008 Cuma

Tarantino Kanaltürk'te


Kanaltürk kanalında yayınlanan bir sinema programı varmış Sinema Sevgilim adında. Hiç izlemedim, bilmiyorum ama bunca zaman böyle bir programdan haberdar olamadığım için pişmanım. Neyse hatanın neresinden dönersen kârdır demişler ya, ben öyle bir yerden dönüyorum ki, bu bana yarın acayip bir ciro olarak dönecek.

Programın bu haftaki, yani yarınki (30 Ağustos, Cumartesi) bölümü, Quentin Tarantino'ya özel olacakmış. Tamamen QT'nin mercek altına alınacağı bir bölüm. Röportajlar, hayat hikayesi vs... Programın önemli sinema kişilerinden oluşan kadrosu Tarantino'nun bilinmeyen yönlerini deşifre edeceklermiş. Tam da zamanında öğrendim yani programı. Tarantino'yu Türk televizyonunda en son NTV'nin bir belgeselinde izlemiştim, beğenmemiştim. Sinema yönüne hiç değinmeyip, sadece özel yaşantısından bahsetmişlerdi. Bakalım bu nasıl olacak...

Program yarın ve her Cumartesi öğlen 12'de.

2 yorum:

Kaan Mert dedi ki...

Şimdi görüyorum bunu ya. Kaçırdık demek ki .Neyse hemen programa bakarım eve gidince. Tekrarını yayınlamayı düşünürler hehrald.e

CaRtMaNtR dedi ki...

Bu özel programı görünce aklıma zamanında TV8'de Sevim Gözay'ın (ki çok sevdiğimiz saydığımız hanım ablalarımızdandır) yaptığı sinema programı ve ondaki özel Tarantino bölümünü hatırladım. Pek hoş bir bir programdı.