24 Ağustos 2008 Pazar

Slowly


Tell me you love me again, but this time.. Slowly!
'Cause you're talkin' too fast. Baby, much too fast.
Come on and squeeze me again but this time slowly.
'Cause I like your grasp, but its much too fast.
They said that the love will grow together
'Cause your mine all mine.
But darling our love won't grow an inch
If you don't take your time.
Come on and kiss me again, but this time slowly.
Not so fast. Make it last.
Make it last. You're talkin' too fast.
Honey, make it last, oh not so fast.

Ann Margret

5 yorum:

Adsız dedi ki...

şarkı güzelmişde ben asıl bi şey sorcaktım bu lakerstr.coma ne oluyo yaw 2 gündür giremiyorum.Sitede bir sorun falan mı var?

Adsız dedi ki...

lost'ta kaçıncı bölüm olduğunu hatırlamıyorum ama kate ile ilgili bir bölümde geçiyordu..

güzel parça

Çağlar dedi ki...

@1. isimsiz,
Benim de bilmediğim bi sorun var. Halloluır umarım yakında.

@2. isimsiz,
Zaten ilk orada dinlemiştim şarkıyı.

Adsız dedi ki...

şarkı güzel, resim de çok ilginç ve hoş.

bu şarkı lost'un 3. sezonunda ilk 10 bölümden birinde yayınlanmıştı. dizinin en başındaki flashbacklerden birinde. kate'le ilgili..

Adsız dedi ki...

kate'in otelde odasına girip polis kocasıyla seviştiği flashback sahnesinde çalıyordu ;)