24 Ağustos 2008 Pazar

"Basketbol maçı"


Altın madalya maçı.. Ama hakikaten "maçı". İlk kez ABD'nin oynadığı gerçek bir "maç" izleyebildik. Çok uzun yazmayacağım ama ilk kez ABD maçından keyif aldım. Son dakikalara kadar kafa kafaya giden bir maç. Ama yine de ABD hiç kaybedeceğini düşündürtmedi seyirciye. Ne zaman fark azalsa boş üçlüklerle falan tekrar açtılar.

En zevkli maç olsa da ABD yine de çok fazla zora girmedi yani. Yalnız açıkçası maçı Kobe aldı. Ha "Kobe olmasa ABD kaybederdi" demiyorum tabii ki, ama bu maçı cidden Kobe aldı. Son 6 dakika 91-89'dan sonra 14 sayı, 3 asist gibi bir istatistik tutturdu ve savunmada da her topa el soktu. Blok istatistiğini bilmiyorum ama baya bir alley-oop falan kesip, birçok garanti sayı pasların arasına girdi. Zaten 3 dakika kala yaptığı 3'lük + faul ile de işi bitirdi.


Taaaa en başında dediğim gibi, ABD finale kadar zorlanmadan olimpiyat şampiyonu oldu. İspanya'nın hakkını da teslim etmek gerek. Bu kadroyu İspanya'dan başka hiçbir takım bu kadar zorlayamazdı kesinlikle. Helal olsun.

Spikere de son kez değinmek istiyorum. Umarım bir daha hiçbir basketbol maçında karşımıza çıkmaz kendisi. Bu kadar büyük rezillik olamaz. En son İspanya'nın son 2 dakikada farkı 4'e indiren üçlüğüne "baskeeeeeettt" diye verdiği tepki inanılmazdı.

4 yorum:

Kaan Mert dedi ki...

Trt'nin spiker eziyetinden kurtulduk cidden. Ama şükürler olsun ki Eurosport var da adam gibi izleyebildim maçları.
Arada Trt'de izlemek gerekti Eurosport'ın programına göre rezillikten başka birşey değşldi..

torres dedi ki...

kulaklarım Ömer Üründül 'ü aradı =)

maç ise tek kelimeyle , harikaydı .

Sheed dedi ki...

"ters smaç basket" nedir yahu :S

bu maçtan değil de, öncesinde galiba özetini verdikleri arjantin-litvanya maçından bi gökhan özer klasiğiyle eziyeti somutlaştırmak istiyorum..

"....rakibim beni itti dolayısıyla bunu görmeliydiniz diyor eddie rush'a...."

bi basket maçı sırasında bi spiker neden böyle konuşur? onu geçtim, bi insan neden böyle konuşur?

Adsız dedi ki...

bir de "yok artık dedirtecek bir basket" lafını her maç 2-3 defa kullandı salak adam. nefret ettim ya.