25 Ağustos 2008 Pazartesi

Deniz Barış


Yazık oldu adama, çok yazık. Defans ağırlıklı, takoz görünümlü bir stoperdi birkaç yıl önce. Son birkaç yılda kıpırdanmaya başlamıştı ama sakatlıklarla uğraştı falan...

Neyse, bir şekilde geçen sene bir süre oynadı. Özellikle Şampiyonlar Ligi'nde izlediğim Deniz'i o kadar çok beğenmiştim ki, gerçekten beni acayip etkilemişti. "Ulan bu Deniz aynı Deniz mi?" demiştim kendi kendime. Savunma özelliği zaten var, iyi basıyor vs. İleri çıkışları çok iyiydi, teknik özelliğini geliştirmiş, çok ciddi şekilde yararlı ve zekice paslar atıyor falan... Baya şaşırmıştım. Bildiğiniz sağlam ön libero işte.

Sonra yine ciddi sakatlık geçirdi. Şansa bak. Şu an tam ayrıntısını bilmiyorum durumunun, ama Aragones beğenmemiş duyduğum kadarıyla. Tabii dediğim gibi tam olayı bilmiyorum ama, geçen sene izlediğim Deniz, bu sene ön libero sıkıntısı çeken bu takımda Maldonado'dan da, Selçuk'tan da kat kat daha fazla iş yapardı. Talih işte...

4 yorum:

Enes dedi ki...

Abi olay Aragones'in Deniz'i beğenmemesi değil... Gençlerbirliği ile süren bir dava vardı hatırlarsın.. O dava yargıya intikal etti (bildiğiniz yargı evet.) Dünya tarihinde ilk defa şike dışında bir futbol kararını mahkeme verecek.

Ondan oynayamıyor. Lisansı askıda...

Adsız dedi ki...

sakatlığı da geçen yıl aracıyla ufak bir kaza gibi birşey yaşıyor tartışmaya girdiği kişinin aracının camına tabiri caizse uçan tekme atıyor ve bacağında cam parçaları kalıyor onun yüzünden uzun süredir sakat..

Çağlar dedi ki...

İşte ayrıntısını bilmiyorum derken bundan bahsetmiştim. Aragones olayını da bi Fenerli arkadaşımdan duydum sadece. Zaten yazıda da yazdım "duydum" diye.

Olay buysa dediğim değişmiyor, gerçekten büyük şanssızlık.

Adsız dedi ki...

çağlar yıldız a katılmıyorum. deniz bu kadar iyi olsaydı fb yönetimi işi bu noktaya getirmeden kadroda tutardı bence. tabi en üstte enes'in dediği doğruysa konuşuyorum sakatsa diyecek bişey yok