31 Ağustos 2008 Pazar

Oya Başar & Benim Annem Bir Melek


Oya Başar'ı eski kocası sayesinde tanıdık TV ekranlarında. Levent Kırca önderliğinde ülkenin gelmiş geçmiş en efsane programlarından birinde başrolü paylaşıyordu. Hiç de sırıtmadan, gayet başarılıydı.. Zaten tiyatroculuk da var.

Levent Kırca'yla ayrıldıktan sonra beraber herhangi bir yapıma girmeyeceklerinden, açıkçası ben söneceğini düşünmüştüm. Ne kadar iyi olunursa olunsun bazıları başı çekecek kapasitede olamayabilir, tamamlayıcılık daha çok yakışabilir. Oya Başar beni acayip göt etti. ATV'deki dizide başı öyle bir çekiyor ki.. Dizi bence çok keyifli. Zaten şu kısır ekranlarda izlenebilecek nadir şeylerden biri. Oya Başar da dizideki o iğrenç kaynana rolünü öyle güzel veriyor ki ekrana, bitiyorum valla.

Genelde bu tür dizilerden itinayla uzak dururum aslında. Ama dizi ayrı bir hayranlıkla, Oya Ablamız'ı ayrı bir hayvanlıkla izliyorum.

Hiç yorum yok: