1 Ağustos 2008 Cuma

Tamer Karadağlı


Son Ağa dizisinde başrol oynuyor. Çok kötü oynuyor. Berbat. Ne o doğu şivesini düzgün verebiliyor, ne de doğallığı... Zaten o şiveyi iyice yalayıp yutmadan doğal olabilmek mümkün değil. Konuşması, aralarında makara amaçlı doğu aksanıyla konuşan çocuklarınkine benziyor aynı. Kulak tırmalayıcı derecede kötü. Bir süredir arada bakıyorum diziye, yok gerçekten rezil bir performans.

Ah şu rolü bir Altan Erkekli, bir Şener Şen oynayacaktı da izleyecektik...

* Kesinlikle bir Tamer Karadağlı karşıtı değilim, hatta Çocuklar Duymasın'daki performansı bence gayet tatmin ediciydi. Ama burada olmuyor, doğruya doğru..

4 yorum:

Adsız dedi ki...

altan erkekli, şener şen gibi adamların ne işi var bu çıtır çerez dizisinde abi?

Çağlar dedi ki...

@corci,
Tabii ki yok. Sadece rolün hakkını Türkiye'de en iyi verecek iki adam oldukları için örneklendirmiştim.

Türkiye'de doğu insanı rolünü oynayabilecek en iyi 2 erkek oyuncu bence. Altan Erkekli'nin Vizontele'deki muazzam resi rolünü biliyoruz. Şener Şen'i söylemeye gerek yok zaten.

CaRtMaNtR dedi ki...

Ben onu Ege şivesi yapıyor sanıyordum. Birde Doğu şivesi miymiş. Olmadı Tamer Döniro olmadı :D

Çağlar dedi ki...

Valla eğer ben yanılıyorsam ve Ege şivesi yapıyorsa, durum daha da vahim bence. Ege'de böyle konuşulmaz.