4 Ağustos 2008 Pazartesi

Acil


Bugünkü hazırlık maçında GS yine galibiyet alamadı. Bir GS taraftarı olarak yemin ediyorum buna sevindim. Korktum 2-3 gol falan atarız da, yönetim forvet transferini erteler diye. Ama görüldü ki ertelenecek gibi değil. GS bugün iyi oynadı, maçın büyük bölümünde tek kale oynadı. Ama maç boyunca forvette Nonda ile Yaser bir varlık gösteremedi. Yaser'e laf söylemek düşmez henüz çok fazla. Ama Nonda'yla olacak iş değil bu, belli. Karan zaten felaket hazırlık maçlarında. Sadece son vuruş değil, nerede duracağını bilen, yerini zamanında alan da yok takımda. Oliviera, Souza, Crespo, Kiessling... Birileri acil alınmalı. Yalnız çok net söylüyorum, Crespo şu takımda kendini yeniden bulur, döktürür. Pek ciddi olarak ismi geçmiyor tabii ama, temenni sadece...

Belirtmek lazım ki Fenerbahçe (ön libero) dahil, bence herhangi bir mevkiisi bu kadar acil takviye yapılması gereken bir takım daha yok 4 büyükler içinde.

Hiç yorum yok: