2 Ağustos 2008 Cumartesi

Alparslan Erdem


Sol bek Alparslan Galatasaray ile 3 yıllığına imzalamış. Henüz 20 yaşında. Ümit Milli Takımımız'da da forma giyiyormuş. Haberim yoktu.

Açıkçası oyuncu hakkında bir bilgim yok. Ama Almanya'da oynayan, 20 yaşında ve takımda 2 tane alternatifi olan bir adam boşu boşuna da alınmaz. Bir bildiği vardır yöneticilerin mutlaka. Bu durumda Skibbe'nin de pek beğenmediği duyulan Volkan Yaman'a yol göründü sanırım. Bir takıma 3 tane sol bek fazla lüks. Çoğu kişi Volkan'ın gönderilmesini katiyetle yanlış bulsa da, koskoca 1 küsür senedir en ufak bir gelişme gösteremedi. Attığı 2 şanslı serbest vuruş golünden başka birşeyini hatırlamıyor kimse.

Galatasaray, Alman kültürü ve futbol tarzına sahip Türk'leri takıma kazandırmaya devam ediyor. Barış'ın oyununu, futbol tarzını ve taş gibi fizik yapısını düşündükçe, gayet de iyi sonuçlar alınabilir diye düşünüyorum. Serkan da bence GS'daki kadro derinliğine kurban gidiyor geçen seneden beri. Ama henüz o da çok genç, sabırlı olursa kendini göstereceğini düşünüyorum.

Not: Bu arada Werder Bremen forumlarında Alparslan gittiği için resmen ağlıyor millet. Demek ki var birşeyler... Takipçisiyiz.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

ben biliyorum alparslan erdem bremendeyken de attığı golleri biliyorum 36 tane golu var yani 36 golde az buz bişey değil sonuçta.attığı gollerde öyle basit goller değil ben onu kimse (yani türkiyede)tanımadan önce biliyordum umarım gs de de bu performansını devam ettirir ki skibbe onun gibi bir oyuncusunun olduğunu hatırlarsa O MUCİZE BİR OYUNCU...ALPARSLAN ERDEM...