4 Ağustos 2008 Pazartesi

Ön libero #2


Fenerbahçe'nin ön libero sorunlarından, olabileceklerden, gelebileceklerden kendi fikrimce bahsetmiştim 8-10 gün önce. İşler ciddileşmeye, kuralar belli olmaya ve rakip takımlar da şekillenmeye başlamışken ön libero olayı daha bir önem kazanmış durumda. Ve Emre, Selçuk, Deniz idare edebilir mi derken artık bir ön liberonun alınacağı kesin gibi duruyor. Yabancı kontenjanı sorununu da birkaç gün içinde aşacak gibi Fenerbahçe.

Xabi Alonso baya öne çıktı şu ana kadar. Bunun dışında Colsa ve Albelda da gündemde. Senna ise bir süre sonra tekrar gündeme geldi. Fenerbahçe kulübü şu ana kadar hiçbirini yalanlamadığına göre, hepsiyle de temas var gibi. Tabii Fener taraftarının gönlünde Alonso var, doğal olarak.

GS taraftarı olduğumdan bu konuları sadece Türk medyasından ufak ufak takip ediyorum, yabancı sitelere falan girip araştırmıyorum. Ama Xabi veya Colsa'nın önde olduğu söyleniyor. Alonso ile ilgili fikirlerimi söylemiştim zaten. GS taraftarı olarak "Allah korusun" diyorum sadece. Çok çok büyük bir transfer işi olur. Bu nedenle Colsa olursa hiç üzülmem, hatta birşey hissetmem. Üst düzey bir defansif orta saha olduğunu düşünmüyorum.

Birkaç gün içinde sonuçlanacak sanırım. Tıpkı GS'ın forvet transferinde olacağı gibi. Bekliyoruz...

Hiç yorum yok: