26 Eylül 2008 Cuma

6 maçta 4 mağlubiyet

Sivasspor 2 - 1 Fenerbahçe

Şaşkınlık içinde izledim maçı. Sivas'ın zorlayacağını tahmin etmek zor değildi ama zaten psikolojikman çıkar yolu kalmamış bir Fenerbahçe'nin rakip karşısında bu kadar sönük kalacağını tahmin eden olmamıştır eminim.

Sivas biraz daha becerikli olsaydı golerin sayısı çoğalabilirdi. Volkan Babacan söylendiği gibi boş değilmiş, hareketlerinden anlaşılıyor. Ama Sezer'in 100 üzerinden 105'lik vuruşuna hiçbir kalecinin yapabileceği birşey olamaz. Tam pozisyon biterken beklenmedik bir anda ve direğe de değecek şekilde, direğin altına saatte 987 km ile atılmış bir şut. Ümit Aktan'ın dediği gibi; "Schmeichel değil bütün Michael'lar gelse o golü ordan çıkaramaz"

5 maçta 3 mağlubiyet Fenerbahçe gibi bir kulüp için hazmı cidden zor bir istatistik. Şampiyonlar Ligi'ni de sayarsak, 6 maçta 4 mağlubiyet. Özellikle Kiev maçına birkaç gün kala istatistiklerden çok sahaya koyulan şey endişe verici. Ben başından beri, inatla teknik direktörlere yüklenmemeye özen gösteriyorum ama Aragones de bugün endişe verici diğer noktaydı. Sahada can çekişen Alex'i çıkarmamasının bir açıklamasını göremiyorum ben.

Maç sonunda Bülent Uygun'un açıklaması da ilginçti; "Dünyanın en iyi 2. takımını yendik." Ben anlayamadım ne demek istediğini.

5 yorum:

Adsız dedi ki...

Birinci takım Sivas demek istedi abicim..:) Nasıl anlayamazsın? :)

Spicoli dedi ki...

o vakit baya tirt bir adammis bu bülent.

Enes dedi ki...

"Maç sonunda Bülent Uygun'un açıklaması da ilginçti; "Dünyanın en iyi 2. takımını yendik." Ben anlayamadım ne demek istediğini."

Henüz Galatasaray ile oynamadık demek istedi..

psikolojibu dedi ki...

Henüz Galatasaray ile oynamadık demek istedi..

::Nokta:: xD

Adsız dedi ki...

sivasspor şampi..