17 Eylül 2008 Çarşamba

Kış dönemi, televizyon yoğunluğu, dizi kargaşası...


Kış belki yine pek soğuk olmayacak bu sene ama en azından geleceğini hissettik televizyondan. Elveda Rumeli'ler, Benim Annem Bir Melek'ler, Dudaktan Kalbe'ler falan... Annelerin evdeki televizyonları işgal etme mesaileri vs. Yakında esas oğlanlar da çıkacak sahneye. Bir tek Beyaz Show ve Avrupa Yakası'nı bekliyorum ben. Bir türlü giremediler yayına. Tabii bir de Çok Güzel Hareketler Bunlar var. Ama bunun için hiçbir ışık yok orada, yayınlanmaya da bilir. Bir bilgim de yok.

Neyse esas bahsedeceğim Cnbc-e'deki Big Bang Theory. Diziyi Cnbc-e'de bir defa izledim hayran kaldım. İnternetten bir araştırdım, baktım ki aslında baya bir bölümü yayınlanmış. Hemen indirmeye başlayacağım ne kadar varsa. Televizyondan takip etmek benim için karışık olur. İş saatimle çakışır vs.. Neyse. Çok kaliteli bir komedi dizisi. Duyduklarıma göre bölümler ilerledikçe de iyice coşuyormuş. İnşallah sarar da bağlanacağım bir dizi bulmuş olurum kendime.

Şu kadın terminatörlü dizinin de çok methini duyduk, aşırı reklamını yaptılar da bir türlü izleyesim gelmiyor arkadaş. Makineler, robotlar, uçan kaçan şeyler falan... Koymuşlar Arnold babanın efsane müziğini de arkaya. İzlemeyeceğim valla.

3 yorum:

Kaan Mert dedi ki...

Geçtiğimiz Salı izleyecek birşey bulamadığımdan yine her zaman olduğu gibi Cnbc-e yi açtım..
Konusunu vs biliyordum ilk bölümüymüş oturdum izledik ve gülmekten yarıldım. Dün de ikinci bölümü vardı. Bir dahaki yaza bütün bölümleri elimde olacak zaten dizinin..
Harbi son dönemde yapılmış en iyi sit-com lardan biri. Fazla zamanından da çalmıyor insanın. 30 dakika dinlenmek için kafanızı rahatlatmak için bile birebir..

CaRtMaNtR dedi ki...

Sarah Connor Chronicles ilk sezonu 9 bölüm sürmüş olduğundan indirilerekte izlenebilir.

Konusu ve tarzı Terminator filmlerine yakın olmasıyla beni ilk başlarda korkutan gençlik dizisi tadında olmasın durumundan uzakta.

Ayrıca Summer Glau çok başarılı bence. Geleceği parlak bir hanım ablamız. Serenity'de kodumu oturturdu burdada geleneği sürdürüyor.

Adsız dedi ki...

hiç sevmedim ortalama bir sit-com belki de vasat. 2 and a half men in yaratıcılarından deyince büyük bir beklentiyle izledim, yarısı olamamış.how i met your mother, two and a half men varken esamesi okunmaz, gossip girl bile daha komik yahu.