23 Eylül 2008 Salı

Klavye kırma olimpiyatları #2


Beijing 2008'den sonra aynı olayın resmi olmayan versiyonu Summer Athletics isimli oyunu da denedim, oynadım. Genel olarak çok farkı olmadığını söylemek gerek. Klavye Kırma Olimpiyatları yine devam ediyor. Kontrol olayı aynı neredeyse. Yine sürat yarışlarının hepsinde iki tuşa kombine basma temelli bir konsept. Diğer türler de biraz daha ayrıntılı falan.. Yalnız daha kolay. Oyunu ilk dün gece oynadım. Dünden beri sadece birkaç saat oynadım ve dünya rekorlarım havada uçuşuyor. Birkaç saatlik alışma sürecinden sonra kendimi biraz kasıp 100 metreyi 9.06 saniyede koştum, ki oha! 200 metreyi 18.14 saniyede koştum, daha da oha! Bunun dışında cirit atma, çekiç atmada dünya rekorlarını kırdım. Yüzmede her stilde, her mesafede dünya rekoru kırdım. Phelps'i tarihe gömdüm. Bunun dışında oyunda 3 seviye var, baya bir oynadıktan sonra 4. seviye de açılıyor. Ve 4. seviyede falan rahatlıkla birinci olabiliyorum. Klavye biraz zarar görüyor olsa da...

Beijing 2008 > Summer Athletics

Hiç yorum yok: