22 Eylül 2008 Pazartesi

ATV


"Büyük kanallar" adı altında sıralanan kanallar arasında en elit kanalı ATV. Genel olarak da en fazla izlediğim kanaldır, spor kanalları dışında. Habercilik anlayışı tüm Türk kanallarında çok farklı olmasa da, ATV en beğendiğimdir bu konuda da. Tabii NTV gibi zaten haber kanalı olanları dışarda tutuyorum.

Evet, ne diyorduk? Dizi konusunda domine etti ortalığı geçen sene. Bu sene de katlayarak edecek gibi. Pazartesi... Elveda Rumeli geçen senenin bombasıydı ve açıkçası ben de hiç kaçırmadan izledim geçen sezon. Bu sezon da hayranları peşini bırakmayacaklar. Gerçi ben bu sezon hiç izlemedim. Salı'ya geldiğimizde Benim Annem Bir Melek bence şu anda televizyonların en eğlenceli dizisidir. Zaten ekranda komedi dizisi yok, Oya Başar ve arkadaşları müthiş iş çıkarıyor... Ve Çarşamba'ya, krala geldik. Bu haftadan itibaren Ata Demirer'li Avrupa Yakası başlıyor. İzlemeyeni dövsünler. Her yeni sezonda "artık bitti bu dizi" diyenlere selam olsun. Bu sezon da reytinginden birşey kaybedeceğini sanmıyorum. Hatta Ata gitti diye izlemeyi bırakanlar tekrar dönecektir. Burhan-Ata kapışmasını izlemek efsane olacak.

Bunun dışında televizyon efsanesi Bizim Evin Halleri yeni bölümleriyle ATV'de döndü ekrana. Oradan da vuracaklar. Bunların da dışında... Elif, Parmaklıklar Ardında, Goncakaranfil, Selena gibi benim ilgi alanıma girmeyen ama izlenen dizileri barındırıyor bünyesinde. Hatta Selena ciddi anlamda acayip izleniyor.

Eskilerden de İkinci Bahar, Çocuklar Duymasın, Aliye, Beyaz Gelincik, Sıla türü dizi efsanelerini barındırmıştı ATV. Bu sene Euro 2008 ile de ayrıca vurmuşlardı reytingi gözünden. Peki bütün bunları durduk yerde niye yazdım? ATV reklam parası mı ödedi bana? Hayır. Tamamen 2 gün sonra Avrupa Yakası'nın yeni bölümünü izleyecek olmanın verdiği heyecan...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

kanal d - galatasaray

atv - fenerbahçe

show - beşiktaş

star - sivasspor

fox - kayserispor

ntv - istanbul b.b.

stv - konya

kanal 7 - ankaraspor

trt 1 - gençlerbirliği

habertürk - hacettepe

flash tv - trabzonspor

kral tv - ankaragücü