15 Eylül 2008 Pazartesi

İlk derbi nasıldı?

Trabzonspor 0 - 0 Beşiktaş

Dün yazacaktım ama uykusuzluktan MSN'i bile kapatmayı unutmuşum. Sabah 597 kişinin iletisiyle karşılaşınca fark ettim açık bıraktığımı. Neyse. "Futbolsuz ve Golsüz" diye başlık atmış NTV Spor. Katılmam mümkün değil. Özellikle ikinci yarıdan itibaren gayet "futbollu" bir oyun vardı sahada. İki taraf da gol yememek için biraz korkak davrandı ama, özellikle Trabzon'un hız kazandırdığı ve Beşiktaş'ın mecburen ayak uydurduğu görüntüden gayet zevk almış bir sıfata sahiptim ikinci yarıda. İkisinin de lig şartlarında iyi takımlar olduğu kesinlikle hissedildi. Trabzon'un baştan aşağı yenilenmiş olmasına rağmen çok sağlam olduğunu da teyid etmiş olduk. Hatta daha iyi oynadılar.

2'şer puan kaybetmiş oldu iki takım da. Bir okuyucu daha önceki postalarımdan birinde demişti "acaba dört büyüklerin bu kadar çok puan kaybettiği bir sezon açılışı daha var mıdır?" diye. Sahi, var mıdır? Son 10-15 yıldır, sanmıyorum.

1 yorum:

torres dedi ki...

bir gerçek var ki şampiyonluğu sonuna kadar kovalayacağız . bence ilk iki kesin ya neyse .

Isaac ve Yattara 'nın monte olmuş halini dün akşama düşününce karşımıza müthiş bir şey çıkıyor .

savunma zaten kale gibi . Song - Egemen - Cale ile ...

Song 'um benim ...