30 Eylül 2008 Salı

Helal olsun ulan!


Nedense hiçbir yerde bahsedilmiyor bu olaydan. Sabah ve Fotomaç gazetelerini hergün kesin alır, baştan sona okurum, ikisinde de rastlayamadım mesela. Pazar günü Ali Sami Yen'de muhteşem bir güzellik yaşandı. Konyasporlu Erhan Albayrak golü attıktan sonra, kapalının önüne gelip merhum Alpaslan Dikmen'in pankartını Cimbom taraftarına göstererek, resimdeki hareketi yaptı: "Acınızı paylaşıyorum." ('Paylaşıyoruz' diyemedim, çünkü arkadaşları pek oralı değiller sanırım)

Öyle alışmışız ki sahalarda Ömer Çatkıç'ları izlemeye, Erhan Albayrak gibiler çok özel geliyor böyle durumlarda. Helal olsun yani. Sami Yen'de Galatasaray'a gol atmışsın ve o durumda bunu yapabilmeyi düşünüyorsun, bravo valla.

5 yorum:

Adsız dedi ki...

Adama cidden helal olsun, ben de görmemiştim.

Adsız dedi ki...

Reklam kokan hareketler bunlar.

psikolojibu dedi ki...

En pis kokan reklam böyle olsun..Adam bundan ne gibi çıkar sağlayacak ki reklam olsun..

murarty dedi ki...

Birisi ile öpüşseydi,bizim basından kaçmazdı!

Spicoli dedi ki...

Bu saatten sonra neyin kime reklamini yapcak bu adam. Fenerbahceye gelmis, tutunamamis bir adam, yasi da kemale ermis olmasi lazim tahminime göre. Saygi göstermis, takdir edilcek bir hareket.