10 Eylül 2008 Çarşamba

Court Fashion



Dünya üzerinde icra edilen sporlar içinde, sahada en fazla şıklık, görsellik eleştrisi vuku bulanı tenis kuşkusuz. Yukarıdaki resimlerin de hepsi son turnuva olan US Open'dan. Aslında yorum yapmayı değil, sadece resimleri koyup kaçmayı düşünüyordum ama madem bir giriş yaptım devam edeyim.

Bayanlardan başlayalım; bence en şık malesef en tepedeki çirkin hatun Jankovic. Malesef dememin sebebi kendisini sevmiyor olmamdandır. Onun dışında o iri, dolgun vücuduna kırmızı seksi giysiyi çok iyi uydurmuş olan Serena'yı da çok beğendim. Diğerleri de hiç fena değil. Zaten özellikle ortalamanın üzerindekileri koymaya çalıştım. Federer'in altındaki 2 hatun sıradan kalmışlar yine de.

Erkeklerde ise Federer her zamanki gibi klas ama ben en çok Nadal'ınkini beğendim. Diğer ikisi de (Murray ve Roddick) ortalamanın üzerinde.


Not: Resimler Medyaspor.com'dan alınmıştır.

3 yorum:

Sheed dedi ki...

en alttaki roddick değil mi yahu?

Adsız dedi ki...

dementieva çok kötü giyinmiş,ıyk...

psikolojibu dedi ki...

roddick pek komik çıkmış..