20 Eylül 2008 Cumartesi

"Seçkin" adam Yavuz


Yavuz Seçkin müthiş bir taklitçi. Bunun yanında komedyen ve şovmenlik konusunda da kendini baya geliştirdi. Çevre gözlemlerinin, ayrıntı yakalayıcılığının ne kadar üst düzey olduğu zaten taklitlerinden anlaşılıyor.

Yeni programı Co-Medya, TV 8'de başlamış. Sanıyorum ki 2 bölüm oynadı, hiçbirini izlememiştim ama internetten tamamını izledim 2 bölümü de. "Hayran oldum" falan demek abartı olur, çünkü vasat skeçleri de var ama bir Ahmet Çakar taklidi var ki, olmaz böyle şey. O kadar güzel ezberlemiş ki Çakar'ı, absürd mizah anlayışı gereği mimikleri biraz abartıyor da olsa ayrıntıları mükemmel yakalamış. Görünüş olarak benzerlik fazla yok ama konuşmalar efsane. Kaan Kural'ı da programına konup edip müthiş bir skeç (Beshlig) çıkarmış. Bu linke tıklayarak izleyebilirsiniz. Aynı linkte sağ taraftan Şansa Bak programının tiye alınmış hali olan Dalgana Bak'ı da izlemenizi öneririm.

Her Cuma 22:45, TV 8.

5 yorum:

Enes dedi ki...

Ovv oyunlar filan girmiş işin içine ama Kaan Kural'ın God of War için sürünme taktiği vermesi içimi yaktı?

Geçenlerde bi I-pod aldım :D :D :D

Adsız dedi ki...

"..8 terabayt. beyleeerr..."

dasdgasuda :D:D süper

Kaan Mert dedi ki...

Hocam hem link hemde program saati için sağol..
Bundan sonra kaçırmayız xD

Adsız dedi ki...

ohaaaaaaa!!!! işin komedisi gülmecesi bir yana ahmet çakar'ın sesi ve konuşma ayrıntıları hakkaten çok çok çok benziyor. şok oldum. türk tv tarihinin en gerçekçi taklidi olabilir.

Adsız dedi ki...

Sunay Akın taklidi de efsane. Flash TV'deki programı yapmışlar.