15 Eylül 2008 Pazartesi

Pisboğaz


Şu Magnum'un meşhur çikolatalarını ise hiç sevmedim. Infinity, Essence, Pralin falan... Magnum ismine hiç yakışmamış. Yerken içim bayıldı. Eva Longoria güzel ama, çikolata olmamış. Tabii beğenenler de vardır, saygı duyarız.

ETİ Maximus
cidden çok güzel. Fındık, karamel, nuga tarzı karışım çikolataları sevmeyenler var, bazılarına ağır geliyor falan. Ama sevenler için türünün çoğu örneğinin pabucunu dama atacak kapasiteye sahip. Snickers'dan bile daha iyi.

Alpella Ring, efsane Halley'den bir gömlek üstün bence. Daha farklı bir çikolatası ve iç tasarımı(?) var. Daha cezbedici bir tat olduğunu düşünüyorum. Resimdeki gibi tek tek alırsanız, boğazınıza yetiştiremezsiniz. 10'lu ucuz paketleri var. Onlardan alıp sütlü kahve, çay veya gazlı içeceklerden biriyle beraber götürünce harikuleyt oluyor. Bir tane kesmiyor çünkü...

Acılı Patos cips olarak favorim. Ne Ruffles, ne Doritos, ne Lays, ne de Cheetos eline su dökemez. Acı çeşnisi çok güzel. 5 paket olsa yerim.

İçecek olarak ise... Önerim yok ama, 8 saat çalıştıktan sonra, o iç yangınıyla işyeri çıkışındaki soğuk içecek dolabına 1 YTL atıp, elime verilen buzzz gibi kutu 7up'ı içmenin zevki, o alınan ilk koca yudum paha biçilemez.

1 yorum:

CaRtMaNtR dedi ki...

Magnum versiyon adını hatırlamıyorum ama kahverengi kare pakette olan çikolatası pek lezzetlidir ama en fazla 2 parçayı bir seferde yemek lazım.

Alpella Ring ise icdden Halley deneyimini bir adm ileri götürüyor.

Çikolatalı bisküvi konusunda ise bir numaram Canpare özellikle bisküvisinin tadı enfestir. Ondan sonra ise biskrem dark güzel olmuş diyebilirim.

Acılı Patosu denemdim ama denemek lazım sanırım. Eskiden Doritos Alaturca domatesliyi severdim. Hele f1 seyrederken en büyük keyfimdi o yanınada buz gizi fanta açardım.

Ama içeçecekte içeçecek denince 2 haftadır ramazan dolayısı ile uzak kaldığım birayı söylemeden edemeyeceğim :D