5 Ekim 2008 Pazar

Beterin beteri

Fenerbahçe 1 - 4 Kayserispor

Daha birkaç saat önce Galatasaray'ın berbat durumundan bahsettim. Ama beterin beteri de bu olsa gerek. Hayatımda izlediğim en rezil Fenerbahçe takımlarından biri vardı sahada. Yenilgiden de öteye geçti artık bu çünkü. Sahayı terk eden, hatta takımını yuhalayan taraftarlar, şeref tribününün dahi boşalması ve "mabed" denilen yerde alınan ezici bir mağlubiyet. "I love you Zico, Aurelio" tezahüratları da cabası. Bu andan itibaren işte mağlubiyetten fazlası oluyor olay. Fenerbahçe Kulübü tam bir kaos ortamının içine girmiş durumda. Bakalım yönetim nasıl bir "kaos yönetimi" sergileyecek... Çünkü hayatımda Fenerbahçe'nin hiç bu kadar zor durumda kaldığına şahit olmamıştım.

Haftanın gündemleri de belli oldu. Fenerbahçe, Aziz Yıldırım, Aragones...

5 yorum:

ercü dedi ki...

MİDEM BULANDI!RESMEN BULANDI MİDEM...bu nedir yaa bi fenerli olarak hayatım seyretiim en berbat fenerbahçe bu sahaya çıkanından top toplayıcısına başkanından gözlemcisine allah nasıl biliosa öyle yabsın yaa bu nedir yani sahada hiç bir bölge işini yapamaz mı?savunma bloğu fıs ortasaha fos,forvet zaten yok!!sevgili aziz allah belanı versinki transfere gerek yoktu çünkü bu takıma.....

Spicoli dedi ki...

besiktas skandalindan sonra gündem de degismis oldu,hehe.fb gündem degistirme isinde 1 numara.

Svetlin dedi ki...

Aragones'i kovmasınlar da hemen bari 3 hafta sonra Kadıköy'de uçak biletini kessin Sercan ve Yusuf. Biz de nasiplenelim

Yavuz dedi ki...

1 haftadır bekliyorum, düzeltme gelmeyince uyarma ihtiyacı hissettim; "madeb" değil "mabed" olacak doğrusu :)

Çağlar dedi ki...

Sayın Yavuz, altı üstü bir yazım hatası :) Düzeltme için teşekkürler.