13 Ekim 2008 Pazartesi

PES 09 vs. FIFA 09


Benim için başlıktaki karşılaştırma açısından çok mantıksız bir durum ama elime malzeme geçmişken kullanayım dedim. Üstteki resimde Cristiano Ronaldo'nun Fifa'daki yüzünü, alttakinde de PES'teki yüzünü görüyoruz. Yıllarca "grafikleri daha iyi" denen Fifa'nın bu durumu ilginç tabii. Üstteki CR7, daha çok bizim "tuhafiyeci Harun Abi" imajını yakalarken, alttaki CR7 çok daha fazla benziyor.

Eğer daha fazla malzeme geçerse, bu başlığı seri haline geçirip seve seve kullanırım. Haşırt the blackboard, varan 1.

5 yorum:

Yasemin Yıldırım dedi ki...

Merhaba,
Bu yorumu yayınlamanız için değil kafama takılan bir soruya cevap bulmak için yazıyorum o nedenle yayınlamak zorunda değilsiniz.
Aceto'nun blogundaki eleştirel yorumunuzu üzerime alınmış bulunuyorum. Açıkçası kendi bloglarını övenleri, en azından linklerini verenleri pek anlayamadım demişsiniz. Neden anlamadınız ki, bir tv programı yapılacak ve aceto da tavsiye istemiş. Ben onu yaptım bunu yaptım demek yerine oralara girip kendi karar vermesi en doğrusu. Nitekim bir program hazırlanıyorsa bunun için emek harcanması gerek. Neyse, "hele de yazdıkları yerde çok değil daha 2-3 gün önce Ertuğrul'un adamlığıyla alakalı bir yazı çıkmışken" lafınıza ise hiç anlam veremedim. Burası blog. Herkesin her konuda görüşlerini özgürce söylemesi için. Ertuğrul'un adamlığı konusuna gelince ben Ertuğrul'un adamlığından ziyade Beşiktaş'ın duruşunu ele almıştım. Bu arada Ertuğrul'un adamlığı zaten ortada. orda konu edilen Beşiktaşlılık duruşuydu.
Ama itiraf edeyim blogumuzu okuyup olumsuz da olsa bir yorum yapmanız da hoş. Demek ki bir şekilde okunuyoruz.
Bence olaylara sadece eleştiri yapacağım moduyla yaklaşmayın.
Teşekkür ederim.

Yasemin Yıldırım dedi ki...

yorum direk yayına alınıyormuş neyse sorun değil. Herkes tarafından okunmasının benim için sakıncası yok.

ercü dedi ki...

pesin demosunu fln oynadım hala fifa dien olursa onun deil futbol bilgisinden hayat bilgisinden şüphelenirim....

Adsız dedi ki...

yıllardır PES daha iyiydi, tek sorun FIFA'nın grafiklerindeki ve lisans haklarındaki üstünlüğüydü. Ama bu sene PES grafikte de geçmiş gibi gözüküyor FIFA'yı, lisans kaldı, onu da yaparlar umarım 1-2 seneye.

ercü dedi ki...

walla geçensene pes tam halan kırıklııdı ama demosuyla dedimki tmm olmuş bu sefer:)