19 Ekim 2008 Pazar

Derbi #2

Galatasaray 3 - 0 Trabzonspor

Dediğim gibi oldu. Tahminimin, futbolun ötesinde olduğunu söylemiştim. Galatasaray daha iyi ve dengeli bir futbolla aldı maçı. Trabzon'un fazla "havalandığını" da söylemiştim. Trabzonlu arkadaşlar alınmasın, taraftarı da fazla uçtu çünkü. Hiçbir ciddi rakiple oynamamasına rağmen ortalığı delip geçen bir takımmış görüntüsü verildi Trabzon'a medya tarafından. Taraftarı da bu rüzgara kapılıp gitmişti. Açıkçası uyanmaları iyi oldu. Takımın da bundan birşeyler çıkarması adına iyi olacak. Galatasaray da önceki haftalara göre umut veren bir 90 dakika geçirdi.

Ara falan girmesin de artık izleyelim şu ligi sürekli şekilde.

4 yorum:

Mehmet Dinler dedi ki...

"Galtasaray yener" dediğin konuda onca mesj atıldıktan sonra bu başlıkta mesaj olmaması gayet ilgi çekici bir durum.

Adsız dedi ki...

çağlar n'Luyor götün başın oynuyor

Enes dedi ki...

Ben şahsen, "ben demiştim" dememek için mesaj atmadım...

Ama... Ben demiştim :)

Mehmet Dinler dedi ki...

Bu arada Pazartesi'den beri yeni başlık olmaması beni korkutuyor. En sevdiğim blog kapanıyor mu yoksa?