18 Ekim 2008 Cumartesi

Gündem yavşaklığı


Daha önce futbolla ilgili konuda birşey söylemiştim. Demiştim ki, "Türk Milleti olarak duygularımızı aşırı yaşayan bir topluluğuz. Üzüntümüz fazla depresip, sevincimiz gereğinden fazla coşkulu oluyor." Aynen de öyle. Olayları öyle büyütüyoruz ki, bazen şaka olup olmadığını düşünüyor insan.

Hülya Avşar'ın Başbakan'a "kedi gibi masum görünüyor" demesinin yarattığı olaylara bakın Allah aşkına. Aman efendim "ülkenin başındaki insana nasıl 'kedi gibi' denir?" , yok "AKP, Avşar kızının söylediği lafa ayağa kalktı." , "Erdoğan'ın cevabı ne olacak?" vs... Yahu ne oluyoruz? Sanki kötü birşey söylemiş. Belki de "bir lider için yeterince agresif görünmüyor" demek istedi. En fazla bu olsa bile, bunda bile büyütecek birşey yok. Ne yönetim şeklini eleştirmiş, ne durumuna parmak atmş. Sadece dış görünüşünden bahsetmiş, ki aşağılayıcı bir bahsediş de değil. Bu kadar mı midemiz dar? ABD gibi bütün dünyanın başkenti olan bir ülkede başkan için ayan beyan söylenenleri görmüyor muyuz? Millet canlı yayında hakaret ediyor, Bush'un savaşçı zihniyetine lanet okuyor... Anti-Bush grupları, grup olmaktan çıktılar, eyalet oldular yıllardır. Bizde söylenen "başbakanın kedi gibi bir hali var" cümlesi bile 1 haftalık ağır siyasi-magazin gündemimizi oluşturuyor. Yazık.

"Gündem olsun, siyaset ve magazinle ilgili olsun, nasıl olursa olsun."

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Burada okuldaki öğretmenler dahi küfür ediyor derslerde Bush'a... Televizyonlardaki konuşmalardan bahsetmek dahi istemiyorum, RTÜK kendini kötü hisseder diye.

Sonuna kadar haklısın abi...