5 Ekim 2008 Pazar

Disko Kralı


Okan Bayülgen 11 Ekim'de başlıyor yeni programına...

Tanıdık, alışılmış şeyler olacak yine: Hakkı Devrim, Makina ekibi, Kanal D ve gece saatleri...

Format değişik olacakmış, tutar mı tartışmaları çıktı bile. Yaptığı herşey tuttu, bu da tutacaktır eninde sonunda. Zaten gece saatlerinde düzgün birşey yok, tüm gençlik de sabahladığı için tutması cidden mümkün değil.

Çok tartışılan bir adam bu Okan. Gıcık bulanı da var, aşık olanı da. Ben fanatiği değilim, ama zamanımın boşa gitmediği bir saatte olduğu için gönül rahatlığıyla seyredebiliyorum. Yalnız sevmediğim birşey var ki, Beyaz'la kıyaslanarak kötülenmesi. Beyaz'ın insanlara saygılı davranması, herkesin görüşüne saygı göstermesi ve ceketinin önünü telefonla canlı yayına katılanlarla konuşurken iliklemesi hiçbir şey ifade etmiyor benim için. Program formatı, arkadasında tonlarca adam var, paraya göre yapılan hareket bunlar. Gerçek hayatta bu iki kişi nasıldır, bilemeyiz elbette ama Okan para için saygısızlaşıyorsa, Beyaz da tam tersi, para için saygı işini abartıyor. Bunu birkaç kere, arada bir yapmıştı. Daha sonra basından övgü alınca iyice sıklaştırmaya başladı. Bakın yanlış anlamayın, polis oğludur, saygılı adamdır onu kastetmiyorum, ben TV ekranındaki görüntü hakkında konuşuyorum. Rahatsız edici bir durum bu. Okan'ın kameralara yansayan özel hayatı da insanı pek açmıyor. Zaten sevmememin, fanatiği olmamamın nedenlerinden biri de bu. Ama işte bazen insanlar programda çizilen karakteri fena bir şekilde o insanın üstüne yorumluyorlar. Bu da Okan'ı haksızken haklı kılıyor bir nevi.

Blog okuyucularının da fikirlerini almak isterim bu konuda. En aşağı anket ekledim, orada Okan'ı sevme-sevmeme olayını ele alalım. Tabii anketteki cevap yeterli olmayacaktır, yorum bölümümüz yine açık. Okan'ı da, eski programlarını da tartışabilirsiniz. Yeni programı hakkındaki düşüncelerinizi, tahminlerinizi, görüşlerinizi de aktarabilirsiniz tabii.

5 yorum:

ercü dedi ki...

okanı sevmem ama yaptıı programlar (hepsi olmasada) ilgimi çekerdi.makina falan makinada müziğinde ki kendine özgü yaratıcılık falan iyidi.
şuraya değinmek isterim ki beyazın şu önünü ilikleme işini paraya yorumlayamadım ben çünkü bu saygı olayıdır ve hani abartılan bi olay deil bence.üstünde takım elbise varsa eğer saygı adabın varsa elbet karşındakine saygını göstermek için önünü iliklersin bunda abartılan bişe göremedimben ve hoşum gidiyor böle hareketleri görmek

Adsız dedi ki...

Yok, ağabey, yazıda da açıkladım. Yapar yapmaz, o benim içim önemli değil. Ama insanlar iyice Beyaz'ı programından dolayı melek, Okan'ı da aynı sebepten dolayı şeytan olarak algılamya başladı. Ancak gerçek hayatta emin olun ne Beyaz önünü ilikliyordur telefonlza konuşurken, ne de Okan telefonu insanların yüzüne kapıyordur.

Programdan belli olmuyor, budur söylemeye çalıştığım... Bazen çok abartıyoruz. Dizilerdeki oyunculara karakter isimleriyle davranmak, ölenlere de cenaze düzenlemek(!) gibi.

psikolojibu dedi ki...

ankette problem mi var?

Adsız dedi ki...

var

Adsız dedi ki...

anketin bağlı olduğu polldaddy sitesiyle alakalı bir problemdi, şimdi yine çalışıyor, özür dileriz...