5 Ekim 2008 Pazar

Derebeylik'te Fatura


Olacak iş değil, taraftar dışında herkesin bu kadar suskun kalması şu konuda. Ertuğrul'u savunduğum filan yok, yaptığı hataları sayamaz olduk. Ama bu dönemle alakalı olan bir tepki değil gösterdiğim, koskoca Beşiktaş'ı ne hale getirdiler yahu son dönemde. 3 büyük diyemiyoruz resmen. Bir GS'li olarak ben üzülüyorum, ne diyebilirim ki. Yeri geldiğinde Anfield'a BJK formasıyla girip Beşiktaş'ı Liverpool bölümünden desteklediğim bile oldu ama utanıyorum yani Avrupa'da şu durumda olmalarından. Ligde de pek bir fark yok, zaman geçtikçe kötü gözükeceklerdir gözümüze.

Ertuğrul gelmemeliydi zaten. Bilerek getirdiler. Başarıyı artık arka plana atmaya başladılar, onlar için önemli olan şey derebeylikte faturanın geçerliliği. Herhangi bir bok olduğunda başarısızlığı kime bağlayacaklar, öyle değil mi? Kurtulamayacak Beşiktaş'lılar Demirören'den. Bu böyle gittiği sürece, millet sustukça, kalacaklar başta. Bugün Ertuğrul suçlanır, yarın Lucescu. Lakin suçlayan ve başta kalan hep aynı isim olacak. Üzülüyorum, kınıyorum... Hiç parlak değil gelecek Beşiktaş adına.

Lucescu tercihine gelelim. Hala aynı isimlerdeyiz... Adamı karga tulumbayla yolluyoruz, sonra da 'iyi menajer' adı altında geri getiriyoruz. Nasıl inanacaksın şimdi başarıya? Kimi kandırıyorsunuz ki... Başarılı olur mu Beşiktaş? Olamaz. Lucescu'nun kendi yardımcılarından öte, kendi başkanını getirmesi gerek başarıyı yakalaması için.

Nice yalan bir şekilde geçmiş 5 senelere...

Hiç yorum yok: