2 Ekim 2008 Perşembe

Grupla

Galatasaray 2 - 1 Bellinzona

Yazacak hevesim yok, ama içimdekileri kusmak da istiyorum. Galatasaray bu rakip karşısında bu oyunla çıktı ya, benim için geçen sene UEFA'da gruplardan çıkma hadisesiyle aynı hesap. Yani Cimbom çıkmadı, rakip Cimbom'u çıkardı resmen. Mide bulandırıcı, intihar sebebi bir oyuna rağmen zorlanmadan yenilebilinen bir rakip. İğrenç, zevksiz bir maç. İlk maç bile en azından 7 golle falan atraksiyon olmuştu. Bu maçta iki takım oyuncuları da tamamen "nasılsa GS çıkacak" mantığıyla oynadılar 90 dakika. Bir Lincoln, bir Baros; gerisi yalan.

Ama tamamen konsantrasyondan kaynaklandığını düşünüyorum. Son zamanlardaki Avrupa düşüşünden dolayı GS hiç büyük bir takımla maç yapamadı, bu da Avrupa maçlarında konsantrasyon eksikliği oluşturuyor. Gruplarda daha iyi rakipler çıkarsa konsantrasyon sorunu çözülebilir belki.

Beşiktaş hadisesi içinse diyecek birşeyim yok. Çünkü ne ilk maçtan, ne de bugünkü maçtan 1 dakika bile izlemedim. Ne rakip, ne de Beşiktaş hakkında yorum yapmaya hakkım yok. Sadece GS maçını izlerken, sağ üstte 1-0, 2-0, 3-0, 4-0 diye giden skoru şaşkınlıkla izledim. Yine de basın mutlaka "Metalist gibi bir takıma.." diye başlayan cümlelerle süsleyecektir sayfalarını.

3 yorum:

psikolojibu dedi ki...

Abi bu orta sahayla bu kadar..Bi ara Topal,Ayhan,Alpaslan,Balta'dan oluşan bi orta saha vardı..Bu orta saha bile bu oyunun açıklaması olamaz orası ayrı ama özellikle 1-0 dan sonra gözle görülür yatışa geçtik..Seyircinin yuhladığı anlarda da istediğimizde pozisyona girebileceğimizi gösterdik..

Bu arada Metalist boş takım değil..Beşiktaş ilk maça aldandı ve tersten gördü orada..Hakan'a da yazık..Uzun zaman sonra forma şansı buldu ama 8 lik Liverpool maçından sonra bir darbe daha yedi..

Adsız dedi ki...

galasaray sakatlıklar mı desem ne desem bu kadro şekliyle bilmiorum gerçekten kötüydü yani sahada ki diziliş volkan yaman ,h.balta,alparslan hepsi aynı mevki oyuncusu ve sahada:S belki mucburiyetten ama yaserin girmes gösterdi ki aslında mecbur deilmiş bu şekle normal bi -yada normale yakın- bi diziliş de yabılabilirmiş...

Adsız dedi ki...

''sağ üstte 1-0, 2-0, 3-0, 4-0 diye giden...''

ben buna çok güldüm.