29 Ekim 2008 Çarşamba

Yolun sonu!


Zaten okul-iş mevzuuları yüzünden bir süredir bloga ağırlık veremiyordum. En nihayetinde olayları yoluna sokmuştum. Ege Üniversitesi'ne bir şekilde yerleşip, aynı zamanda part time çalışarak durumu idare edecek şekilde ayarladım durumlarımı. Ama sabah zaman zaman sabah 6'da kalkıp, eve 11'de girmek falan internet hayatıma ara verdirecekti mecburen. Üstüne de Blogger'ın yasaklanma olayı geldi, iyice hevesim kaçtı.

Şu anda okulum 2. öğretim olduğundan akşam 5'te başlıyor. Bazı günler 10'da, bazen 9'da, 8'de falan bitiyor. Haftada 4 gün de işim var. Haftasonu 2 gün çalışıyorum, bir de hafta içi 2 gün sabahçı olarak çalışıyorum. Hafta içi hergün de okul var tabii. Yani hafta içinin 5 gününden 2'sinde hem okul hem iş oluyor. Sabah 6'da kalkıp işe gidiyorum, 4'te iş bitiyor, 5'te okula yetişiyorum, okuldan da akşam 9-10 civarı bir saatte çıkıyorum. Yani "sabah 6, akşam 11" mesaisi.

Ama tabii yine de zaman ayırıyorum internete. Örneğin hafta içinin 3 günü sadece okul olduğundan sabah istediğim saatte kalkıp, akşam üzeri 4 gibi çıkıyorum evden. Tabii bir de internette NBA mesaim var. Özellikle kurucularından biri olduğum LakersTR.com'a ve Lakers'a zaman ayırmak zorundayım. Bu nedenle blogu daha fazla hayatta tutabileceğimi sanmıyorum.

Destekleriniz için sağolun.

Not: Blogu kapatmıyorum. Belki TY arada birşeyler karalar. Karalamasa da arşiv tadında dursun. Sonuçta benim için çok değerli 600 civarı post var. Aylar, hatta yıllar sonra girip girip okurum, bugünleri anarım.

21 yorum:

ygtylmz dedi ki...

Gerçekten her gün illah siteni açıyorum ne var ne yok diye bakıyorum . Bu habere üzüldüm . Ama sonuçta senin kararın ve iş okul daha önemli şeyler . Allaha emanet ol .

Enes dedi ki...

Yav arada olmasın be Çağlar :S

Elimden geldiğince ben de yardımcı olmak isterim yazı ve içerik konusunda.

Böyle askıda kalması beni üzer bu kadar vakit sonra.

corc dedi ki...

keyifle takip ediyorduk ama tabiki bu kadar yoğunlukta devam etmekte sana eziyetten başka birşey olmayacaktı. yoğun tempodan uzaklaştığında blog'un devamını tüm okuyucular talep eder sanırım :)
iyi bak kendine

Spicoli dedi ki...

tüm postlar icin eline saglik.

Adsız dedi ki...

anneannem olsa yakışık almaz derdi. ben de öyle diyorum: yakışık almaz.

Kaan Mert dedi ki...

Keyifle okuduğum bir blog'du böyle bir durumun olması üzdü beni. Yine de mozilla'nın üst köşesinde dursun link her gün bakmaya devam edeceğim eklenen birşeyler var mı diye..
Temmuz'un başından beri iyi idare ettin Çağlar. Çağatay'da son zamanlarda oldukça kapsamlı post'lar attı.. Zor iş blog işi biliyorum zaman ayırman gerek.
Canın sağolsun diyorum. Rahata erince belki yeniden devam edersin hadi eyvallah.

1kelime dedi ki...

Hem gülüp hem de düşünerek okuduğum bir blogtu. Tu- eki çok acı şeyleri ifade ediyor burda keşke kullanmak zorunda olmasaydım ama...

Bütün emeğin,düşüncelerin,ideallerin,zahmetlerin,bize yaşattıkların için teşekkürler...

Adsız dedi ki...

severek takıp ettıgım ve hergun ne var ne yok dıye baktıgım bı blogtu,keske aynı tempoda devam edebılseydın..emeklerin ıcın tesekkurler :)

Sheed dedi ki...

teşekkürler çağlar.. yine de kapıyı aralık bırak derim ben, daha az yoğun olduğun günlerde tekrar girmesini isteriz bu blogun hayatımıza..

Mehmet Dinler dedi ki...

Dünden beri aldığım kötü haberlere bir yenisi daha eklendi galiba. En heyecanla takip ettiğim blogdu. Teşekkürler...

Reds dedi ki...

iyidik be usta... Keşke kapatmasaydın..

Adsız dedi ki...

severek takip ettiğim bloglardan biriydi.üzüldüm şimdi.yinede şu ana kadar yazdıkların için sağol...

Çağlar dedi ki...

Herkese dilekleri ve desteği için teşekkür ediyorum. Aslında arada sırada, 1-2 günde bir yazabilirim bişeyler ama o zaman da girenlerin sayısında büyük düşüş olur artık. Hem kapanış yazısını yazmışım, hem elvedayı çekmişim, bu saatten sonra birçok kişinin zihninden çoktaan silindi bile blog.

Kaan Mert dedi ki...

Yazsan ne güzel olur aslında. ''Yolun Sonu'' yazından beri her gün giriyorum yine blog'a bi umut. Hiç olmadı yorumlar ne alemde diye bakıyorum ki kimseninde blogu hemen sileceğini sanmam.

Adsız dedi ki...

öyle düşünmemelisin bence çağlar.

kimler döndü. sen de yapabilirsin aynı şeyi.

corc dedi ki...

kendi adıma konuşmak gerekirse bu yazıyı yayınladığından beri her gün girip kontrol ediyorum blogunu belki tekrar yazmaya karar vermişsindir falan diye. kaan mert'e katılıyorum kimsenin hemen sileceğini bende sanmıyorum

Mehmet Dinler dedi ki...

Benim girme düzenimde de hiç değişiklik olmadı bu yazıyla. Değişeceğini de sanmıyorum. Takip eden herkes gibi.

Adsız dedi ki...

ama dön desem
okuyorum seni yaz desem :?

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

bari arada bir resmi değiştir be çağlar.

olmuyor böyle.

Adsız dedi ki...

son 5 gündür yeni bir post yok.

güya kapanmayacaktı. hıh!