5 Ekim 2008 Pazar

Üçün İkisi


Hah, şu post'u atmamın en büyük nedeni Çağlar'ı derinden sarsabilmek. Quentin Tarantino hakkında kötü bir haber vererek yapacağım inşallah bunu...

Kendisi daha önce bahsetmişti, Inglorious Bastard adlı yeni filminden QT'nin. Epey de heyecanlıydı Pitt-Di Caprio isimlerini yanyana gördüğü için ama 'fıs' çıkmış son duyduğuma göre. Resmi bir açıklama yok ama çekimlerin başlamak üzere olduğu şu günlerde açıklamaya gerek var mı, bilemiyorum. Mike Myers, Diane Kruger, Brad Pitt üçlüsüyle kalacak film... Amma da açgözlüymüşüz be, şu üçlü yeter de artar zaten. Di Caprio da fena olmazdı hani.

Pitt-Di Caprio ikilisi zor birleşirdi zaten, o yüzden pek de şaşırmadım. Nedenini bilmiyorum açıkçası, hiç konuşulmadı, araştırmadım zaten ben de. Ama tahmin edebiliyorum aslında... 3 ay önce Marvel'ın Captain America'yı geri getirme isteğinden bahsetmiştim kendi blogumda. Bilirsiniz, Captain America sarışın-vücutlu bir karakterdir. Dolayısıyla adı geçen adaylardandı Di Caprio ve Pitt. Hala kimin seçildiği bilinmiyor da, aralarında böyle bir rekabet varsa aynı filme gelmeleri de zordur diye düşünüyorum. Haa duymadım böyle birşey, haber filan da yok ortalıkta ama maksat kafa yürütmek.

3 yorum:

Çağlar dedi ki...

Hey yavrum hey. Tarantino 5 tane hatun + Kurt Russell'la efsane film çıkarmış adam yahu. Elde Brad Pitt gibi bir aslan parçası var, gör bak neler çıkar... Myers de bomba adamdır bu arada.

Adsız dedi ki...

Eheh...

Myers komedi filmi için inanılmaz bir seçimdir de, diğer 3 kişinin komediyle ne alakası var, onu anlayamadım işte. Ama Tarantino bu, dengesiz herif yapar birşeyler.

Bu arada Pitt'te iyice değiştiriyor tarzını, Burn After Reading'den sonra bir de bu. Jolie'yle iyice yumuşuyor bu herif, başımıza taşlar yağacak.

CaRtMaNtR dedi ki...

Beğendim ben kadroyu. Pitt'e zaten söyleyecek lafım yok. Diane Kruger ise National Treasure filmleri ile komedi maceraya ısınmıştı. Mike Myers'ı Austin Power s serisinden dolayı çok severim. Eğlenceli ve değişik bir film olacaktır yine. Asıl merak konum yine bir yerlerden Şerif Earl McGraw çıkacak mı :D

Bu arada Captain America mevzusu Marvelin uzun vadeli The Avengers projesi için olmazsa olmaz bir durum zaten. 2011 gibi çekilecek o filmden önce Captain America ve Thor gibi filmlerde çekilip Avengers kadrosunu tanıtacaklar sonra. Hepsi birden S.H.İ.E.L.D. bünyesinde çalışıp kendi serilerine dönecekler.

Hatta bunun ön çalışmları İron Man ve İncredible Hulk'ta atıldı. Samuel L. Jackson Nick Fury oldu. Ayrıca Empireda yazanlara göre Hulk'ta Blonsky'i Abominationa çeviren ve 2. Dünya Savaşı sırasnda geliştirilen serumun kaynağınında Captain America'nın süper güçlerini kazandığı serum olduğu söyleniyor. Marvel ağları örüyor bakalım neler olacak.

Birde sanki aklımda CA rolü için seçim ünlü olmayan biri oldu sanırım :D