5 Ekim 2008 Pazar

"Yusuf Yusuf"

Bursaspor 2 - 1 Galatasaray

Kötü seçimler, kötü kenar yönetimi, ruhsuz oyun, sakatlıklar ve Yusuf Şimşek... Samet Aybaba çok iyi çözüp, boşlukların üzerine yolladı takımını. Bir tarafta ise barımbarım bağıran aksaklıklara müdahale edemeyen bir hoca...

Galatasaray sonunda oyununun hakettiği sonucu aldı, beni bu yönden sevindirdi. Gerçeklerin görülmesi açısından. Yoksa iş "iyiyiz, iyiye gidiyoruz, daha iyi olacağız" tatavasında devam edecekti. Yine ikinci yarı iyi bir oyun vardı ama bunun da bir anlamı var; Eğer 11 kişilik kadro ilk yarı rezalet oynayıp, ikinci yarı iyi oynamaya başlıyorsa (savunma hariç) sorumlu olarak kenardan başka bir yeri gösteremem. Skibbe netleşmeye başladı kafamda. İyi bir çalıştırıcı olabilir ama iyi bir kenar antrenörü değil, gerekli hamleleri yapamıyor.

Açık şekilde orta sahadan kaynaklanan da bir savunma problemi var. Ayhan hariç, gerisini at çöpe. Balta, Sabri, Volkan falan bu takımın topçusu değiller... Yusuf Şimşek de Messi kesilir tabii böyle bir sisteme karşı.

Polat ve kurmayları da "Saraçoğlu'nda UEFA Finali" semalarından biraz aşağıya inerler artık diye umuyorum.

4 yorum:

Sheed dedi ki...

michael stipe in, michael skibbe out..

Adsız dedi ki...

söylenecek herşeyi söylemişsin, virgülüne kadar katılıyorum ama orta saha konusunda skibbe'ye o kadar yüklenmek olmaz bence. adam yok elinde. topal, linde, hasan kimnsr yok

Adsız dedi ki...

zulada da benim söyleyeceklerimi söylemiş valla :) ben de katılıyorum ama son eleştiri hariç. sakat oyuncuları bahane etmek değil ama şu maça çift forvet çıkmamızın tek nedeni sakatlıklardır. Nonda'ya katlanmak zorundaydık resmen. Balta orta saha oynuyor. Geçen sene maç yaomayan Volkan Yaman banko sol bek oluyor falan filan. Ne yazık ki arıyoruz işte sakatları.

alanshearer dedi ki...

10. haftaya kadar dayanın şu hocaya.
bende kzııyorum bazı şeylere ama elindeki kadroda belli.
sakatları çıkınca potansiyelimizde belli.
biraz daha sabır