15 Ekim 2008 Çarşamba

Orospu Çocukları


Filmin DVD'si internete yeni düştüğü için anca izleme fırsatı buldum O... Çocukları'nı. Az önce bitirdim. Yani ne diyeceğimi bilemiyorum. Buraya 5 paragraflık inceleme yazısı da yazsam tamamı uzun uzun iltifatlarımla dolup taşacak.

Sayın ultra profesyonel sinema eleştirmeni arkadaşlarımızdan beğenmeyenler de olmuştur muhtemelen. Yalnız tek kelimeyle bayıldım. Çocuklar dahil, tüm oyuncuların performansları, diyaloglar, vurucu cümleler, hikaye... Muazzam muazzam. Allah, Türk Sineması'nı böyle yapımlardan mahrum bırakmasın!

3 yorum:

Enes dedi ki...

Filmi her yerde O... Çocukları şeklinde gördüğümüz için başlığı öyle direk görünce gülmekten yarıldım "noluyoz laan?!" diyerekten :))

Filmi de izleyeceğim yakın zamanda. Bana uzaktan sıradan bi film gibi gelmişti.. Demek öyle değilmiş.

Enes dedi ki...

Bir de şöyle bir şey var;

http://img390.imageshack.us/img390/446/sinemabd0uw4.jpg


:))

torres dedi ki...

indirdim filmi , bakalım yarın akşam boşluğum var orada izlerim artık =)